Online vindbaarheid van uw website

Content is ''King'' is een veel gehoorde term in de online marketing wereld.
Alles begint met een goede content in je website. 
De inhoud van de website dient relevant te zijn aan de zoektermen waarmee de bezoeker naar uw website geleid word.
Daarbij is een unieke ''content'' ofwel inhoud van zeer groot belang.

Minimaal 1/3 van de bezoekers op uw website komen via Google's zoekmachine met andere zoektermen dan de merken die u voert of uw bedrijfsnaam. Dat betekent dat u minimaal op al deze zoektermen te vinden moet zijn. 

Een goede start voor Zoekmachine optimalisatie (SEO) is een analyse van de technische verbeterpunten van de website.
Vervolgens brengen we de belangrijkste zoektermen in kaart, zodat we hiermee voor u aan de slag kunnen.
Voor deze zoektermen gaan we werken aan verbetering van de posities binnen de Google zoekresultaten met behulp van on-page zoekmachineoptimalisatie en overige professionele tools. 
Middels linkbuilding, met de focus op kwalitatieve en contextuele links, verbeteren we de organische link-populariteit van uw website.

Google hanteert een zogenoemde Kwaliteitscore, wanneer men Adwords in zet voor het adverteren voor een website. 
Om het advertentie budget op de juiste en meest efficiënte wijze in te zetten is het zeker aan te raden hier meer over te weten te komen. In onze blog leggen we alles uit over de Kwaliteitscore van Google.

Neem vrijblijvend contact met ons op via ons formulier, voor de verbetering van uw online vindbaarheid!