Conversie Optimalisatie

 

Optimalisatie van conversie wordt vandaag de dag steeds belangrijker voor u als ondernemer.
Vaak betaalt u veel geld aan bijvoorbeeld Adwords en Adsense om überhaupt in de zoekmachines naar boven te komen.
De concurrentie is moordend en niet elke website bezoeker koopt daadwerkelijk van u.
De conversie optimalisatie van uw website, is er op gericht om een maximaal rendement te behalen uit uw bezoekers.

Er zijn verschillende strategieën, welke wij voor u kunnen toepassen om de conversie op uw website te verbeteren:

websitebezoekers zo snel mogelijk (ver)leiden en aansporen (tot) naar het doen van een aankoop
psychologische stappen in een website inbouwen (verkoopstrategieën)
aanpassen van de opmaak van een website
een duidelijke Call to action plaatsen
aanpassen van het gebruiksgemak van een website
snelheid van de website verhogen.

Behalve de website is ook de service en structuur van uw organisatie bepalend voor de conversie,
dit zijn de zaken waar we graag samen met u naar kijken.
Wij geloven in een totaalplaatje, wanneer deze optimaal is kunnen de grootste doelen worden bereikt.

Heeft u zich wel eens afgevraagd of deze zaken binnen uw organisatie optimaal zijn?

Uw klantenservice en bereikbaarheid
de verzendsnelheid, verpakking, service
de prijs/kwaliteitsverhouding

de duidelijkheid van bijvoorbeeld de totale prijs (verzendkosten op het laatst toevoegen of juist meteen?)
De informatie op de website zelf, dient met behoorlijke regelmaat te worden aangepast.

 

Belangrijk is dat er regelmatig wordt gecontroleerd of uw website nog te verbeteren is.
Wij kunnen door middel van nauwkeurige analyses en aan de hand van verschillende theorieën de 'best practise'-aanpak voor u samenstellen en uitvoeren.

Meer informatie? Neem vrijblijvend contact met ons op.